Ze školy by měl vycházet mladý člověk jako harmonická osobnost, nikoliv jako specialista. Einstein     English version



LMS UNIFOR

Blind Friendly Web

Informační panel

vlozit dotaz

Zobrazit příspěvky:
1-50  51-100  101-150  151-200  201-250  251-300  301-350  351-400  401-450  451-500  501-550  551-600  601-650  651-700  701-750  

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Lukaš Gavora (7. 07. 2014, 12:54:31)

Dobry den,
zatial presne specializacie pre dalsi rok urcene nie su.
Akonahle budu, budu zverejnene na strankach fakulty v ramci ponuky odborov otvaranych na rok 2015/2016.
Pekny den!

ostatní p.p. (6. 07. 2014, 12:15:08)

Raději bych si všímala komentářů před tím, než jsme znali výsledky. Já jsem přijatá, jdu díky bohu stejně na jinou školu a musím říct dámy a pánové, že to, co se dělo na přijímacích zkouškách byl výsměch poctivým lidem. Stížností na děkanát si nebudu znepříjemňovat život, protože se to stejně zamete pod koberec a já navíc nemám proč,když jdu jinam. Všem,co ale stížnost podali fandím a třeba se s námi podělte,co vám bylo odpovězeno,rádi bychom se pobavili nad výmluvami katedry :)Jinak celému ročníku přeji pevné nervy, protože se vsadím, že se na nich učitelé za tuto kauzu pěkně vyřádí..

dotaz studenta/tky Veronika (5. 07. 2014, 16:15:21)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na předběžný termín SZZ na podzim, zda budou probíhat koncem srpna nebo až začátkem září, děkuji

dotaz studenta/tky Pavlína (5. 07. 2014, 14:23:33)

--- Romana ..možná proto, že jste seděla v první nebo druhé řadě jste neviděla nikoho opisovat, trochu se nad sebou zamyslete a neobhajujte tady učitele, už jsem na průběh přijimacího řízení podala stížnost děkanovi a napíšu to i v odvolání

ostatní Romana (4. 07. 2014, 20:39:49)

Chtěla bych se také vyjádřit k přijímacímu řízení,ano došly fixy,podotýkám došly s y,většina stěžovatelu ,či stěžovatelek,nezvládá základy gramatiky rodného jazyka,možná i tam je zakopaný pes,či důvod proč byli neúspěšní.Já u prvního testu seděla v druhé řadě,u druhého vzadu,nikoho jsem neviděla opisovat,ani radit,celou dobu čekání jsem se do testu nepodivala,na WC jsem šla s dohledem,bez mobilu.Přijímací řízení bylo v pohodě proti Brnu určite.Více nadhledu a pokory kolegové.

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Alena (4. 07. 2014, 15:20:39)

Dobry den,
napiste mi, prosim, na mail: lucia.pastierikova@sez - nam.cz. -
Pekny den!

dotaz studenta/tky Alena (3. 07. 2014, 19:47:03)

Dobrý den, mohla byste mi prosím poradit jak napsat odvolání. Na navazující SPP (denní) bylo přijato celkem 31 studentů, já jsem se umístila jako 35- 39. Chtěla bych se zeptat, jaké mám šnace u odvolání uspět, případně jaké důvody je vhodné tam napsat, děkuji

dotaz studenta/tky Lukaš Gavora (2. 07. 2014, 16:28:11)

Dobrý den, má USS už naplánován jaké specializace se budou nabízet příští rok pro navazující speciální pedagogiku?

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Marie K. (2. 07. 2014, 15:27:16)

Dobry den,
vzhladom k tomu, ze niektori uchadzaci navrhnuti na prijatie vykonavali viacere specializacie, nie je v tejto chvili jasny presny pocet prijatych uchadzacov na jednotlive specializacie.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Marie K. (2. 07. 2014, 13:51:19)

Dobrý den, je možné nějak vysledovat celkový počet přijimaných studentů? Tedy kolik studentů bylo přijato na navazující ortokomunikaci, dramaterapii a andragogiku??

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Vendula (30. 06. 2014, 10:29:05)

Dobry den,
podmienky pre ISP najdete na:
http://www.uss.upol.cz - /cz/studijni-informace - /dokumenty-zadosti.php -
Co sa tyka formy vyuky - resp. podmienok jej absolvovania, tak to sa dohodnete s jednotlivymi vyucujucimi.
Pekny den,
Lucia P.

dotaz studenta/tky Vendula (25. 06. 2014, 10:41:39)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké jsou podmínky získání individuálního studijního plánu---pro navazující Mgr. studium, případně jak probíhá výuka, zda se jezdí pouze na zkoušky. děkuju

dotaz studenta/tky Barbora K. (25. 06. 2014, 10:36:03)

Bohužel přijimací zkoušky probíhali, tak jak bylo posáno níže. Sice je mi jasné, že si učitelé tedk budou krýt záda, je to už v současné situaci pro ně velká ostuda. Snad se to už nikdy nebude opakovat.

důležité informace Lucia Pastierikova (24. 06. 2014, 16:01:57)

Stipendium Bariéry

V roce 2000 byl Kontem Bariéry zřízen fond Stipendium Bariéry, který je určen pro středoškoláky a vysokoškoláky z řad těžce zdravotně handicapovaných studentů. Středoškolákům (od druhého ročníku studia) a vysokoškolákům je vyplácen měsíční příspěvek ve výši 1000 až 4000 korun na jejich konto. Tento příspěvek není podmíněn studijními výsledky, ale je chápán jako sociální podpora, která pomáhá hradit část nákladů spojených se studiem.

Rada Konta Bariéry rozhodla na zasedání 23. dubna o vypsání Stipendia Bariéry pro školní rok 2014/2015. Uzávěrka přihlášek je 10. srpna 2014.

Více informací:
http://www.kontobarier - y.cz/Projekty/Stipendi - um.aspx -

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Klára S. (24. 06. 2014, 16:00:29)

Nemate zac :)
Nic sa nedeje :) este mate 2 dni :)
Tak drzim palce, nech to vsetko stihnete.
Pekny den!

ostatní Klára S. (24. 06. 2014, 15:52:57)

Dobrý den, moc děkuji za info :-) A možná stíhám - jen troška paniky :-D

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Klára S. (24. 06. 2014, 12:16:05)

Dobry den,
v pripade zimneho terminu, je termin odovzdania prace do cca prveho prosincoveho tyzdna (konkretny termin este nie je znamy).
V pripade jarneho terminu, je termin odovzdania prace do cca 3. tyzdna v dubnu 2015. Opat, presny termin nie je znamy.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Klára S. (24. 06. 2014, 00:11:42)

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat - jaký je další možný termín odevzdání BP? Pokud nestihnu čtvrteční termín, musím práci odložit až do dubna 2015 nebo existuje možnost obhájit práci i v zimním termínu? Moc děkuji za radu, popř. na koho se mám obrátit. Klára

ostatní P (23. 06. 2014, 21:35:09)

Zdeňka H. a to Vám tedy přijde správné, že tam půl hod. posloucháme,co můžeme a nemůžeme dělat a nakonec tam více než polovina lidí opisuje?Tak na co tam těch profesorů bylo tolik? Kdyby jsme se ve světě měli spoléhat na to,že je většina lidí svědomitá,tak by to dopadlo asi hodně špatně. A co komu pomůže, když má čisté svědomí, ale na školu ho nepřijmou,protože ho předběhne povodník,který si odpovědi vygoogloval a kterému to nepřijde ani trošku blbé.A takové lidi chceme na univerzitě? No kdyby tohle řízení někdo natočil, tak by se UPOLu smála celá republika..

dotaz studenta/tky HanaK (23. 06. 2014, 20:18:24)

No prostě jedna velká ostuda.
Když už se tady bavíme o výuce..ano VŠ je částečně o samostudiu, ale tady j to prakticky samostudium ze 100% ... není přeci možné bay výka, která má za semestr probíhat v rozsahu 20 hodin, proběhne pouze jednou, nebo vůbec. A to během studia proběhlo mnohokrát. A na úrovni jistě nepřidá i hodnocení, kdy pouze za dojití na vyučování jsem ohodnoceni zápočtem i automaticky A.

dotaz studenta/tky Zdeňka H. (23. 06. 2014, 20:03:42)

Dobrý den,
ráda bych se zapojila do diskuze spolu se svým názorem. Jako člověk z praxe, dodělávající si speciálněpedagogické vzdělání, se domnívám, že organizační chyby, v podobě nedostatečného počtu fix, mohou nastat. Sami pedagogové jistě neměli škodolibou radost z toho, že sál plný netrpělivých lidí čeká na jejich dodání. Naopak chybu uznali a ukázali lidskou tvář. Chybovat může každý. Jak se k tomu postavil každý student, zda opisoval či ne, je již jen na svědomí nás všech. Instrukce byly jasně dány. Testy zůstanou ležet na stole a mobilní telefony jsou zakázány. V momentě, kdyby se testy vybraly zpět, jistě by se našel člověk, který by napadl i tento akt. Co mě ale velmi zaráží je hodnocení jednotlivých oborových zkoušek. Z jaké pozice či důvodu jsou tu takové komentáře a v čí je to kompetenci danou situaci hodnotit? Jako studentka kombinovaného bakalářského studijního programu jsem byla velmi mile překvapena úrovní i formou výuky. Je třeba si ale uvědomit, že vysoká škola je z velké části o samostatném dohledávání informací. Jako již starší ročník se nestačím divit, kam se podělala pokora ke kantorům a vzdělávání vůbec.

ostatní Petra (23. 06. 2014, 14:18:07)

Pro as: a co byste si tak představoval, že budou studenti na zkoušce dělat? Žalovat na ostatní, že opisují nebo se snad někdo zeptá profesorů proč si neumí sjednat respekt? Bylo jich tam min.6 a dopustí,aby se tak okatě opisovalo a ještě tomu budou říkat odlehčení atmosféry? Když někdo dopustí tohle, tak si pak kladete otázku, co se stane jestli se člověk ozve. To by si jeden mohl do budoucna pěkně zavařit. Já mám např. jisté studium v jiném městě,ale kdyby tohle byla moje jediná šance na VŠ, tak by už byla stížnost na děkanát na cestě. Píši to hlavně proto, aby se to do budoucna neopakovalo a nevrhalo to stín na UPOL celkově.

ostatní tp (23. 06. 2014, 11:58:55)

...přemýšlím nad tím, zda bylo opravdu tak jednoduché naučit se na test, připravit si kvalitní DT projekt a obhajovat ho před komisí a poté skládat talentovou zkoušku...trošku bych se zamyslela nad tím, zda je objektivní hodnotit jednotlivé podmínky jiných oborů, pokud jsem je neabsolvoval/a!!!

dotaz studenta/tky as (23. 06. 2014, 11:10:57)

Dobrý den,
nabízím svůj pohled na věc. Možná, že z trochu odlišné perspektivy.
Osobně jsem byl před zkouškami dost nervózní, proto jsem ocenil odlehčující přístup.
Věc s opisováním vidím také trochu jinak. Jednak věřím, že opisování je hlavně hanbou těch, kteří tak činili. Na druhou stranu komentování této situace až po samotných zkouškách, nikoli během, kdy se dá tento problém řešit, se dá jen těžko označit za hrdinství. Spíše spadá do oblasti našich národních zvyklostí.
Do třetice bych se osobně nevyjadřoval k úrovni vzdělávání v případě, kdy gramatická stránka mého projevu neodpovídá úrovni absolventa jakéhokoli bakalářského programu.
Neobhajuji, ani neobviňuji. Jen mě překvapuje kolik generálů se po bitvě chopilo zbraně.

dotaz studenta/tky Martina Fr. (23. 06. 2014, 07:17:39)

Jak zhodnotit jednoduše ony přijímací zkoušky... velká ostuda, které se USS jen tak lehce nezbaví. Studovala jsem zde BC. A bohužel mě to ani moc nepřekvapilo. Takový chaos tu občas panuje. Je mi spíše líto, že zdejší učitelé považují zdejší katedru za nejlepší v ČR. Vydávají neustále nové knihy, dělají si své výzkum jen aby zakryli to, že jako vzdělávací instituce, která má především učit už nestojí za nic....a ano je mi jasné, že si zde budou učitelé krýt záda... jenže tohle se už neututlá

dotaz studenta/tky Květa Failková (22. 06. 2014, 21:42:06)

Také přidívám svůj zážitek z přijimacího řízení. Hlásila jsem se už na kombinovanou formu studi a mám ji zde v olomouci také absolvovanou na bc. úrovni, takže nemohu ocenit uroven vzdělávání na prezenčním studiu. Vím, ovšem že například studenti dramaterapie mají mnohem méně studijních povinností než studentí ostatních oborů a přijimací zkoušky mají o mnoho rozdílní než co jsme měli my, na andragogice. Samozřejmě se muže zdát, že je to nespravedlvé pokud osttaní uchazečí postupovali náročné testy...to už je však v kompetenci garantů jednotlivých oborů.
Bohužel situace během testů byla taková, jak byla několikrát popsána níže. Nevěděla jsem jak mám na takovou situaci reagovat, když kolem mě všchni opisovali a vyhledávali si odpovědi. A to upozornuji jsem seděla v prvních řadácha učitelé tento jev museli vidět a vubec bohužel nereagovali a naopak si někteří samy sedli a vyčkávali. Podle mého měli testy bud opět vybrat nebo stát mezi uličkami a kontrolovat aby opravdu nikdo nepodváděl. Myslím, že na takové nápravné opatření jich tam bylo hodně.

ostatní Petra (22. 06. 2014, 21:30:03)

Dobrý den,
nechtěla jsem, ale po přečtení příspěvků se také ráda vyjádřím k přijímacímu řízení. Uznávám, že za absenci fixů samozřejmě nemohli učitelé. Nechat ale ostatní používat mobil a radit si, to si mohli pohlídat. A to, že se na zkoušce radilo ve velkém je prostě holý fakt. Ten si katedra může vyvracet jak chce, ale všichni co jsme v té místnosti byli, víme o čem je řeč. Co se však týče výuky na katedře, musím uznat, že to tam není rozhodně flákárna. Matěji F. doporučuji např. návštěvu Brna. Kvalita výuky v Ol. je na velice dobré úrovni! Vyjádření k řízení však není výkřik neúspěšného studenta. Dále se obávám se, že neúspěšní studenti si budou na průběh stěžovat teprve po zveřejnění výsledků..

zaměstnanec ústavu Oldřich Müller - Matěj F. (22. 06. 2014, 20:22:48)

Velmi ocením, pokud mě osobně navštívíte (kontakt je na webu) a doložíte svá obvinění konkrétními příklady. Jinak to bohužel musím považovat pouze za pomluvu. Myslím, že chyby dovedu uznat, ale moje zkušenosti také „hovoří“ o tom, že nejvíce kritizují ti neúspěšní.

dotaz studenta/tky Matěj F. (22. 06. 2014, 20:05:13)

Mám mezi studujícími na SPP v Olomouci mnoho přátel a od nich mám dobré informace o tom, jak to bohužeo na této Vaší škole chodí, teda spíše nechodí. Naprosto špatná výuka, neorganizace studia, vyučující, kteří nechodí na přednášky

zaměstnanec ústavu Oldřich Müller - Monika K., Tereza K., Matěj F. (22. 06. 2014, 19:57:25)

Vážení studenti,
jako předseda komise pro přijímací řízení na navazující magisterské studium Speciální pedagogiky jsem velmi nemile překvapen některými názory, které se objevily na Informačním panelu ÚSS, a rád bych se k nim vyjádřil:
- To, že komise neměla k dispozici dostatečný počet fixů, nebylo její vinou, ale nečekanou chybou distribuce. V té chvíli jejím členům opravdu nezbylo nic jiného, než čekat. Jiné řešení neexistovalo.
- Vzniklá časová prodleva (mimochodem pro komisi velmi nepříjemná) rozhodně nebyla doprovázena nezájmem pedagogů o dění v sále umožňujícím podvádění studentů - pokud si někdo takto vysvětlil jejich chování a snahu o odlehčení atmosféry, a dokonce je napadá, že umožnili nedodržování jasně daných pravidel, tak je mi to líto, ale není to pravda. V této souvislosti se například upřímně lidsky divím tomu, že je jednou z diskutujících kritizováno umožnění skupince studentek odejít na WC, navíc s doprovodem.
- Kritika různosti profilových zkoušek vychází z neznalosti daných specializací. Nevím, jak stěžovatelka přišla na to, že zkouška z ortokomunikace je těžší, než z dramaterapie. Na dramaterapii se dělaly talentové zkoušky, které vycházejí z požadavků na kompetence terapeutů. Jako člověk znalý problematiky bych si rozhodně netroufnul tyto zkoušky považovat za jednoduché. Navíc, všechny profilové zkoušky mají přesně daný klíč hodnocení, který zajistí souměřitelnost jejich výsledků.
- Celkový počet přijatých na jednotlivé specializace bude výhradně odvozen dle výsledků ze společného testu a z profilových zkoušek. Nevím nic o tom, že by byla kolegou Langerem nebo kolegyní Krahulcovou v tomto smyslu sdělena nějaká konkrétní čísla.
- Na závěr bych chtěl požádat pana Matěje F., který na základě průběhu jedné zkoušky píše o otřesném zážitku a volá po „pevné ruce“ akreditační komise, ať se přijde podívat na průběh výuky u nás. Velmi rád ho přivítám na kterékoli ze svých přednášek. O.Müller

dotaz studenta/tky Matěj F. (22. 06. 2014, 17:50:55)

Ano, přijímací zkoušky konané ve čtvrtek byli opravdu otřesné. Bakaláře jsem studoval v Praze a musím říci, že po této zkušenosti bych zde do Olomouce ani studovat nešel. Váš USS si tímto vykonal velkou ostudu a celý průběh zkoušek je velmi nabadnutelný.Naprostá neorganizace, nezájem ze stran zkoušejících, hormadné radění a používání mobilů (intenretu a vyhledávání otázek), spící zkoušející ...otřesný zážitek, který na VŠ nemá co dělat. Pokud to takhle chodí na této katedře, takbych radil děkanovy a případně i akreditační komisi udělat zde pořádek.

dotaz studenta/tky Tereza K. (22. 06. 2014, 13:37:48)

Dobrý den,
naprosto souhlasím s Monikou K. To co jsem zažila na přijímacích zkouškách na SPP mě upřímně šokovalo. Absolutní nezájem ze strany profesorů, kteří se celé situaci pouze a jen smáli. Přece není možné,aby se tohle dělo u přijímacího řízení na VŠ!! X lidí si odejde na záchod, x lidí si kolem dokola radí jak při písemce na základce. Podle mě ostuda a naprosté nezvládnutí situace.

dotaz studenta/tky Monika K. (20. 06. 2014, 19:11:59)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné podat nějakou oficiální stížnost na průběh včerejšího přijimacího řízení na navazující speciální pedagogiku, případně dát tuto informaci do kolběhu touto cestou. Včera běhm rozdání testu ze SPP, který byl určen pro všechny došlo k situaci, kdy nebyli přichystýny fixy. Museli jsme asi 15 minut čekat. Mezi tím, nidko z vyučujících nekontroloval ás, studenty, uchazeče o studium. Takže došlo k tom, že si celé aula začala mezi sebou radit, napovídat si a zaznamenávat si svými propiskami do testu správné odpovědi. A učitelům to bylo bohužel úplně jedno. Taková situace se přeci při přijimacích zkouškách na VŠ nemůže stát!!?? Dále nechápu logický význam profilových zkoušek, který na ortokomunikaci, u které jsem byla já byla o mnoho horší než profilová zkouška na drama terapii,u testu andragogiky byla laťka urovně také velmi vysoká. A podle čeho se také bude určovat počet přijimaných studentů. Podle informace od Doc. Langera a Mgr. Krahulcové budou z 30 přijati halvně dramaterapeuti (v počtu 15 lidí), což je nesrovnateln oproti plánování oijetí na ortokomunikaci... děkuji

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Dana (17. 06. 2014, 19:41:41)

Dobry den,
termin pre odovzdanie vsetkych veci a splnenie vsetkych nalezitosti, ak chcete ist na podzimny termin SZZ, je 26.6. do 14.00.
Musite odovzdat na studijne oddelenie:
- zapisovy list A (aby bolo jasne, ze mate splnene vsetky predmety)
- 2x bakalarsku pracu (spolu s vlozenym CD - v kazdej praci je CD vlozene). Staci, ked bude len jedna praca v pevnej vazbe, druha staci v kruzkovej.
- prihlasku k SZZ (tu najprv vyplnite cez stranky USS, vytlacite si ju, podpisete a odovzdate na studijne oddelenie)
- udaje o zaverecnej praci (ktory vyplnite v STAGu), tento papier sa taktiez odovzdava na studijnom oddeleni.
Ked prace odovzdate, tak studijne referentky Vam ich zaeviduju, a vratia a Vy s tymito pracami odidete za svojim veducim prace. Ktory zabezpeci oponenta.
Tymto Vase povinnosti, co sa tyka prihlasovania k SZZ, skoncili.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Dana (17. 06. 2014, 17:07:41)

Dobrý den, kde prosím najdu informace k odevzdávání bakalářské práce. Pochopila jsem to správně, že na studijní do 26.6 odevzdám přihlášku z USS stránek a výtisk BP. Potom půjdu za svým vedoucím BP a odevzdám mu další výtisk? A komu mám odevzdat CD? Kdy se prosím vypisuje formulář ohledně BP na STAGU? Také do 26.6. a nějaký výtisk ze stagu se musí odevzdat na studijním? Dalším dotazem je co udělat první, zda vyplnit STAG a nebo přihlášku z USS stránek?
Děkuji
S pozdravem Dana Š.

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Petra (13. 06. 2014, 17:25:01)

Dobry den,
neviem, ci Vam to pomoze, ale kazda univerzita by sa pri prijimacom rizeni mala riadit vlastnym Prijimacim radem. Podobne sa tak riadime i my, na UP. Tento dokument by mal byt zverejneny na strankach univerzity. Tak by som Vam odporucila, aby ste sa nan pozreli. A v pripade, ze by v nom bolo uvedene, ze prijimacie rizeni prebieha je anonymne, (resp. ze uchadzaci vystupuju len pod univerzitnym/ci odborovym cislom),tak si, myslim, ze je to padny dovod, ktory je mozne uviest v odvolani.
Pekny den!

informace s běžnou prioritou Petra (13. 06. 2014, 16:48:07)

Dobrý den, mám dotaz, který se až tak nevztahuje ke studiu na Univerzitě Palackého v Olomouci, ale nevím na koho se obrátit. Hlásila jsem se na navazující magisterské studium Ostravské univerzity. U přijímacího řízení mě velmi zarazilo, že i když jsem měla přiděleno univerzitní a oborové číslo, na test jsme museli napsat své vlastní jméno. Čímž si myslím, že jsem znevýhodněna vůči studentům kteří na univerzitě studovali již v bakalářském programu. (docentka se s některými přívětivě vítala). Není povinností aby přijímací řízení probíhalo v anonymitě? Myslíte že je toto relevantní důvod pro odvolání? (požadavky pro přijetí jsem splnila.

Předem děkuji za odpověď.

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Tereza (12. 06. 2014, 12:15:13)

Dobry den,
ano, je mozne ist v ten den i na andragogiku, ako aj dramaterapiu, pripadne i dalsie specializacie.
Najprv sa pise spolocny test zo specialnej pedagogiky, a potom nasleduje druha cast, podla toho, na aku specializaciu chcete ist. Pokojne mozete ist na vsetky casti.
Dramaterapie ma druhu cast - talentove skusky, andragogika - specialny test (pisomny) zamerany na SP andragogiku a ortokomunikacia - pisete profilovu pisomnu pracu.
A co sa tyka vysledkov, tak tie sa priemeruju.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Tereza (10. 06. 2014, 21:59:04)

A je možné jít k přijimacímu řízení na navazující jak na dramaterapii, tak i na andragogiku, případně jak se to pak řeší s výseldky, když je to jako jeden obor.

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Tereza (10. 06. 2014, 08:40:47)

Dobry den,
to urcite nie... je to zalezitost buducich rokov.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Tereza (9. 06. 2014, 22:15:17)

Dramaterapie ...pedie ..děkuji za odpověď. Mluvila jsem totiž nedávno s prof. Valentou, a ten tvrdil že se bude moci vybírat ze dvou pedií, ale pravděpodobně se to nestihne přeakreditovat, aby to bylo platné již od září

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Jana (4. 06. 2014, 20:19:48)

Dobry den,
harmonogramy obhajob sa budu robit az po uplnom ukonceni SZZ. Tie by mali skoncit tento piatok. Tvorba harmonogramu je plne v gescii studijneho oddelenia, takze v pripade, ze ak su uz zname predbezne terminy, tak sa budete musiet obratit na nich.
Kazdopadne, akonahle budu harmonogramy zname, vzdy visia na strankach fakulty.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Jana (4. 06. 2014, 19:18:24)

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy budou probíhat promoce, zda jsou již nějaké alespoň předběžné termíny, děkuji za odpověď.

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Tereza (1. 06. 2014, 16:42:58)

Dobry den,
u dramaterapie sa pedie nevyberaju.
U nadvazujuceho magisterskeho odboru sa vyberaju pedie len u odborov: ucitelstvo pre 2. stupen ZS a SS a u specialnepedagogicka andragogika.
Pekny den!

dotaz studenta/tky Tereza (1. 06. 2014, 14:02:33)

Dobrý den, chtěla byh se zeptat, zda bude možné od příštího akademického roku si v rámci navazujícího studia dramaterapie také vybírat specializaci, pedii. děkuji

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Karolína (31. 05. 2014, 10:19:01)

Dobry den,
konkretne terminy budu visiet na strankach PdF UP. V tejto chvili tam este ziadne konkretne terminy nie su.
Pripadne sa skuste informovat priamo na studijnom oddeleni.
Pekny den!

ostatní Vasek (28. 05. 2014, 18:51:23)

Halo,hledam slečnu ktera jela v uterý na večer vlakem Olomouc směr UH. Hradistě.Společne tema bylo:čtvrteční STATNÍ ZKOUŠKA s psychologie!Něco zapomela ve vlaku...
vaseksedl@seznam.cz

dotaz studenta/tky Karolína (23. 05. 2014, 20:23:04)

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na termín předzápisu pro zimní semestr?
Děkuji K.

důležité informace Lucia Pastieriková (22. 05. 2014, 09:43:10)

Inzerát:
ZŠ T.G.Masaryka, 1.máje 55, Uherské Hradiště - Mařatice přijme učitelku do logopedické třídy.
Požadavky: státní zkouška z logopedie a ukončeno vysokoškolské vzdělání.
Nástup: 25.8.2014
Telefon: 739 008 901
E-mail: zsmaratice@zsmaratice. - cz -

zaměstnanec ústavu Lucia Pastieriková -> Tereza (20. 05. 2014, 09:18:40)

Dobry den,
ano, je to mozne, obratte sa na veduceho prace, aby oponenta trosku pourgoval. Je napisane, ze mate mat posudok tyzden pred obhajobou, niektori to ponimaju ako 7 dni, niektori ako 5 :)
Ale mate na to narok, tak odporucam,aby ste sa skontaktovali s veducim prace.
Pekny den!

Pole formuláře označené hvězdičkou je nutno vyplnit



dotaz studenta/tky | zaměstnanec ústavu | zdělení informace s běžnou prioritou | zdělení důležité informace | Ostatní nezařadené, napr.: inzerce ap.


(ochrana před spamem)

Legenda:

  • dotaz studenta/tky - dotaz studenta/tky
  • zaměstnanec ústavu - zaměstnanec ústavu
  • zdělení informace s běžnou prioritou - zdělení informace s běžnou prioritou
  • zdělení důležité informace - zdělení důležité informace
  • Ostatní nezařadené, napr.: inzerce ap. - ostatní (nezařadené, napr.: inzerce ap.)
Univerzita Palackého v Olomouci Pedagogická fakulta Copyright: Ústav speciálněpedagogických studií
Adresa: Žižkovo nám.5, 771 40 Olomouc, tel.: (+420) 585 635 302 fax.: (+420) 585 231 400, e-mail: eva.souralova@centrum.cz
Licence: Attribution-Noncommercial 2.0 Generic a Attribution-Share Alike 2.0 Generic

aktualizované: 29. 05. 2025